fredag 12 november 2010

Har spenderat dagen med att lära mig spritsa. Sjukt kul! Och så mycket lättare än jag trodde att det skulle vara! Dock var icingen jag använde helt för lös, så det blev inte särskillt bra resultat, men det var ändå rätt så okej för att vara första gången.

Började att göra lite rosor.

Första rosen.
Andra rosen.




















Efter rosorna försökte jag mig på en lite annorlunda blomma,
inte vidare snygg dock, och även en tvåfärgad ros.
 


















































Tvåfärgad ros och andra blommor.













































































Slutligen skulle jag försöka göra tossor (bebisskor). Fick inte riktigt kläm på det, icingen var inte riktigt bra.
Fast jag tycker de blev söta ändå, eller?
Bruna tossor
Rosa-vit tossa.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar